Страница 1 от 1

Недоставяне на услуга

МнениеПубликувано на: 09 Авг 2016, 15:15
от doenitz
Здравейте,
Имам едно скромно питане - има ли срок и колко е, за да прекратя или да откажа да платя месечна такса на мобилен оператор, ако повече от 10 дни не може да ми осигури услугата? Става дума за интернет, не могат да оправят проблема повече от 10 дни и това доста ми вдига нервите, а интернета ми трябва за работа. Мисля, че имаше някакъв срок, в който ако не получиш услугата или не плащаш за текущия месец, или имаш право да развалиш договора (ако не се лъжа беше уредени с някакви правила на ЕС).
Благодаря Ви предварително !

Re: Недоставяне на услуга

МнениеПубликувано на: 09 Авг 2016, 18:18
от jhoro
Не сте казали кой е оператора - не, че е наложително. Вие си го знаете и проверете в Общите условия.
48. В случай на планирано прекъсване или влошено качество на услугите при извършване на профилактични прегледи, ремонти или поради развитие на мрежите Мобилтел е длъжен да информира предварително абонатите/потребителите в засегнатия район включително и за сроковете на прекъсването или влошаването на качеството на услугата, по начин, който е максимално достъпен. При възникване на вероятност от затруднения или временно спиране на предоставянето на CLI услугите Мобилтел се задължава да информира абонатите/потребителите за тези обстоятелства минимум два дни предварително, когато това е обективно възможно.
49. В случай на прекъсване на обслужването от мрежите за повече от 24 часа, Мобилтел се задължава да намали с 1/30 месечната абонаментна цена за всеки 24-часов период, отчетен от момента на прекъсване до възстановяването на обслужването.
Общи условия за взаимоотношенията между "Мобилтел" EАД и абонатите и потребителите на обществените мобилни наземни мрежи на "Мобилтел" ЕАД по стандарти GSM, UMTS и LTE

Re: Недоставяне на услуга

МнениеПубликувано на: 10 Авг 2016, 10:27
от doenitz
Не са Мтел, оранжевите са.
Въпросът е, че нямаше никакво съобщение - един следобед спря нета, обадих се, казаха ще го оправят, нищо ... и от там като се почна всеки ден им звъня, пращат техници - хората не могат да намерят проблем при мен, но си констатират, че нямам интернет. Пак звънене, пак проверки. Накрая ми пратиха съобщение, че до 19-ти август е възможно да нямам интернет, защото имало мрежови проблеми (това след 10 дни мъки да го отстранят). А аз през това време почти цял месец може да стане да нямам интернет, но таксата ми върви, да не говорим, че ми трябва интернета за работа.
Не мога ли да се прекратя предсрочно договора за неизпълнение от тяхна страна?

Re: Недоставяне на услуга

МнениеПубликувано на: 10 Авг 2016, 16:51
от jhoro
Ето и от тях - Общи условия за уреждане на взаимоотношенията между “БТК” ЕAД и Абонатите и Потребителите на електронни съобщителни услуги, предоставяни чрез обществената електронна съобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM и по стандарт UMTS (“Общи условия“) (в сила от 01.08.2016 г.)
Раздел IX ОТГОВОРНОСТ НА БТК
102.
БТК отговаря пред Потребителите за виновно неизпълнение на задълженията си, поради причини, върху които има контрол и носи отговорност както следва:
102.2. В случай на прекъсване на обслужването от мрежата, което продължи повече от осем часа на денонощие, БТК дължи на Потребителя обезщетение в размер на 1/30 от месечната абонаментна цена за всеки ден, в който е налице прекъсване на услугата. Обезщетението се отразява най-късно във фактурата за отчетния период, следващ датата на подаване на писмено искане за това от страна на Абоната.

Re: Недоставяне на услуга

МнениеПубликувано на: 10 Авг 2016, 21:30
от doenitz
Благодаря за отговора :)